17.11

17. listopadu 2014 v 17:13 | kristen
You are your maker!


jídlo:
  • knedlík s vajíčkem (moc toho nebylo, tak dva střední kousky)
  • vývar s nudlemi
  • těstoviny s omáčkou
  • medová kolečka s mlékem
  • plátek hořké čokolády
pití: čaj slazený medem, voda

pohyb: 1h rotoped, výzva - rest day, jóga - ZDE , nohy - ZDE ,

Jídelníček? Hnus. Né, že by toho bylo moc, ale zase to složení. Musím se na to více zaměřit.
K pohybu. Rotoped jsem si dala ráno hoďku, jak jsem vstala. A jinak jóga. Chtěla jsem pro začátek něco jednoduchého a né moc krátkého. Kdybych si totiž dala hned něco těžšího a delšího, přestalo by mě to bavit už v začátcích. Takže budu postupně přidávat na obtížnosti i délce cvičení. Tímto bych chtěla poprosit i Vás, jestli třeba máte nějaké videa s jógou pro začátečníky, sem s nima :).
Jinak jsem si udělala nějakých pár pravidel ohledně hubnutí.

Untitled

  1. Jíst maximálně 5x denně
- joo, tak tohle bude pro mě těžší, rozdělit si jídla do 5-ti porcí a ještě tak, aby vyhovovaly snídani, svačině, atd... a ke všemu jím tak 4x denně přes školní dny, protože mi to časově jinak prostě nevychází
- více ovovce a zeleniny a šťávy z nich
- pečivo 3x týdně (tmavé)


2. Ráno minimálně půl hodiny cvičení

- rotoped, nějaké kardio.

3. Každý den aspoň 2l tekutin

- tak to je teprve výzva :D, jsou totiž dny, kdy jsem schopná vypít jen půl litru vody nebo čaje, pak jsem jen zbytečně unavená, dehydratovaná a ještě to vůbec neprospívá mému trávicímu traktu :D

4. Každý den cvičit

- maximálně jeden den v týdnu odpočinek, cvičení obměňovat, aby si tělo nezvyklo jen na určitý druh cvičení
- 3x týdně jóga (postupně budu přidávat na obtížnosti i délce)
- 2x týdně běh (pokud počasí dovolí)

5. Vážení jednou za týden
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Holy Holy | Web | 17. listopadu 2014 v 17:53 | Reagovat

Páni nastavila sis docela vysokou laťku, ale schvaluju ti to :)
Já se snažím jíst 4x denně ale jím 5x a takové debilní jídla ..-_-
asi se začnu držet toho samého jako ty, vždycky když přijdu na tvuj blog mám o dost větší chut si zacvičit a dodržet to :)
jinak s jogou zkušenost nemám.. zkus nějaké videa na yt pro začátečníky :)

2 Perrie Perrie | Web | 17. listopadu 2014 v 20:35 | Reagovat

když budeš jíst kvalitní pečivo (celozrnné) nevidím důvod, proč ho nejíst denně ;) já ho jím asi půl roku a pořád hubnu, takže ne - po pečivu se rozhodně netloustne. A cvičit každý den taky není dobré.. tělo by si mělo odpočinou. Každopádně hodně štěstí ;)

3 Kubi Kubi | Web | 17. listopadu 2014 v 20:58 | Reagovat

Nemáš ten jídelníček tak hrozný:) Pěkné plány, každý den necvič aspoň ten jeden den si tu pauzu dej:) Ráda spřátelím:)

4 Lenore Lenore | Web | 18. listopadu 2014 v 11:18 | Reagovat

Hojky, mám s jídelníčkem podobné obtíže - porce jsou ok, ale většinou nejde o nic extra zdravého :/ Jíst 5x denně bych si aktuálně neodpustila, já si to limituju na 3x. Ale Ty se víc hýbeš, takže pětkrát je adekvátní :) Tekutiny taky moc chválím. Já se snažím pít okolo 3 l. neslazeného...Jen to každodenní cvičení silně nedoporučuju. Tělo potřebuje odpočinek, aby mělo sílu na budování svalstva a hubnutí. Když ho budeš přetěžovat, začne stresovat a mohlo by to mít opačný účinek, než chceš :(

5 Niko Tin Niko Tin | Web | 18. listopadu 2014 v 13:25 | Reagovat

O józe přemýšlím už delší dobu, ale nechám ji asi až po maturitě. Jinak za hodinu rotopedu máš můj obdiv, já umírám s mejma plícema po deseti minutách :D

6 Maky, maci Maky, maci | Web | 18. listopadu 2014 v 19:02 | Reagovat

Děkuju za komentář. :)
Ty ten jídelníček taky nemáš špatný a ty pravidla ,která sis dala jsou fajn taky se podle některých řídím. :)

7 J J | Web | 18. listopadu 2014 v 19:51 | Reagovat

pečivo můžeš klidně denně, pokud ho máš ráda, taky jím a taky hubnu :) jinak přidávat pomalu je rozumné :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama